Известие

Collapse
No announcement yet.

Демонтиране на горивна рейка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Демонтиране на горивна рейка

    Привет!

    Интересува ме дали някой е свалял собственоръчно горивната рейка на 1.8 8в и дали има нещо по-специфично в процедурата.
    Мисля разни маркученца да сменям, както и маншоните на колекторите, та наведнъж да стане всичко. Споделете опит, моля!
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

  • #2
    Колектора може да го свалиш и без да демонтираш инжекторите с реиката (съветвам те да не пипаш там,че може да си довлечеш големи ядове,инжекторите уплатняват с О пристени и при демондаж може да повредиж някои от тях и после да започне да ''смуче'' от там и цилиндъра да прекъсва и .....) ,и си смени маншоните с нови и двата маркуча за гориво,като свалиш колектора лесно се сменяват , пробери и двата вакумни маркуча от долу на колекора да ли не са се напукали и ако трябва ги смени .
    sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

    Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

    Comment


    • #3
      Аз моята съм я свалял 2 пъти за да чистя дюзите на ултразвукова вана и съм нямал проблеми.
      Alfa Romeo 155 1.7 TS

      Comment


      • #4
        свалял съм веднъж рейката и не помня да имах драми освен дето се чупят куплунзите на дюзите. иначе самите дюзи се махат и слагат като на шега.кутията на колектора се сваля трудно а се слага обратно още по-трудно. има два болта отдоло които минават през планка която пък се държи на стартера и ще ти трябват дълги, тънки и сръчни ръчички. първо разгледай пдф-ите за да видиш за какво иде реч. ако се хванеш все пак промий и масления сепаратор. също си приготви набор скоби за предпочитане с винт.
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alf Покажи съобщение
          свалял съм веднъж рейката и не помня да имах драми освен дето се чупят куплунзите на дюзите. иначе самите дюзи се махат и слагат като на шега.кутията на колектора се сваля трудно а се слага обратно още по-трудно. има два болта отдоло които минават през планка която пък се държи на стартера и ще ти трябват дълги, тънки и сръчни ръчички. първо разгледай пдф-ите за да видиш за какво иде реч. ако се хванеш все пак промий и масления сепаратор. също си приготви набор скоби за предпочитане с винт.
          аз тия болтове на колектора не съм ги завил, след ремонта на главата и така е по-лесно за сваляне - да има една идея повече шаване, ама е ок. Другото е с какво се промива масленият сепаратор??? А и я кажете къде да направя едно чистене на дюзи?!


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            аз тия болтове на колектора не съм ги завил, след ремонта на главата и така е по-лесно за сваляне - да има една идея повече шаване, ама е ок. Другото е с какво се промива масленият сепаратор??? А и я кажете къде да направя едно чистене на дюзи?!
            И при тебе ли се запушиха друже?Кофти ,на Дунев съм чувал ,че за около 70-80 лв го правели.
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #7
              Следващо питане - какъв е диаметъра на горивните маркучи? В еПер-а нищо не пише по въпроса, а аз предпочитам първо да набавя материалите и след това да разбутвам всичко.
              Alfa Romeo 145 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                И при тебе ли се запушиха друже?Кофти ,на Дунев съм чувал ,че за около 70-80 лв го правели.
                горивната рейка и дюзите са лесни за смяна. Направих го днес профилактично при Екстрмистите (хубаво че поработват и събота). Благодарности чеме приеха и всичко стана бомба. Иначе дюзите не бях ги свалял никога и реших че е добре превантивно да се пипнат малко .


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  горивната рейка и дюзите са лесни за смяна. Направих го днес профилактично при Екстрмистите (хубаво че поработват и събота). Благодарности чеме приеха и всичко стана бомба. Иначе дюзите не бях ги свалял никога и реших че е добре превантивно да се пипнат малко .
                  Сподели ни цената Ванка?
                  И има ли подобрение или е рано да се каже за сега?
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                    Сподели ни цената Ванка?
                    И има ли подобрение или е рано да се каже за сега?
                    цените ас 15лв на дюза, 20лв труд и малко бенз. маркуч за свръзките - беше удобен момента да се смени! Иначе ефект не усещам, сякаш една идея по-леко ускорява, но като цяло го направих превантивно това чистене.
                    Имайте предвид че дюзите в горивната система са няй-тясното място и всичи боклуци остават при тях за съжаление...


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment

                    Working...
                    X